IS THE POSITIVITY GENERATION A PR STUNT?

I DO NOT JUST WANT TO SHOW YOU WHAT I AM WEARING

img_3098Kassen vil jeg ikke være i, men jeg vil meget gerne være i denne trøje

Jeg har fået det svært ved at fortælle nye mennesker, at jeg er blogger. Ordet smager altoverskyggende af avokadomadder og dagens outfits, og selvom begge dele er ganske rare, kan jeg mærke, at jeg hader at putte mig selv i den kasse. Også selvom kassen er ganske, ganske fin at være i.

Og det er netop grundet dette, at jeg tripper lidt rundt i jagten på, hvem jeg så egentlig skal være som blogger.

For jeg har ikke lyst til at være en af dem, der bare viser jer mit dagens look. Det er der så mange andre, der er meget bedre til end jeg. Men betyder det så, at jeg aldrig kan vise dagens outfits, uden at blive kategoriseret som en klassisk modeblogger? Kan jeg stadig dele inspiration til nye tasker, du skal shoppe, hvis du elsker orange, uden at virke overfladisk?

Skal jeg udelukkende skrive lange og negative tekster for at fastholde et eller andet forestillet seriøsitetsniveau?

Helt seriøst, jeg spørger jer?

Jeg havde ikke noget at skrive i dag. Men jeg ville gerne vise jer dette sæt. Så sådan blev det. Og det skal der vel også være plads til. Når alt kommer til alt, så er jeg jo nok i virkeligheden bare en modeblogger.

BLUSE (SPONSORERET) Delfi Collective | JEANS & Other Stories
ikke-navngivet-1-kopier

BLUSE Designers Remix | JEANS H&M | TASKE Fendi |

followwho

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

IS THE POSITIVITY GENERATION A PR STUNT?